fredag 18 januari 2013

Ser ut som en ny.....

Tänk vad man kan göra med lite plast!
Jag satt och kikade runt på e-bay. Oj oj oj vilka fynd man kan göra där.
Hittade denna vägg-dekoren. Kollade snabbt vad jag skulle betala för den.
23 kronor ( inklusive frakt )
Tänkte att det måste vara något fel.
Det kostar säkert mer att bara skicka den från Kina ( som säljaren var ifrån)
Jag klickade snabbt på köp knappen.
Sen betalde jag mina 23 kronor och två veckor senare hade jag den i min hand.
Underbart. Vilket fynd!!
Jag trodde att det skulle vara svårt att sätta upp den på kylen. Men det var hur lätt som helst.
Jag råkade visserligen dra isönder en bit av gräset nertill, men d var ganska lätt att fixa det genom att sätta en annan bit ovanför.
Vår ganska tråkiga kyl/frys fick sig en ordentlig och lätt (och billig) make over. Och jag är hel-nöjd!

Har ni någon väggdekor av något slag hemma?

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två. <3