torsdag 17 januari 2013

Ordning eller inte ordning? Det är frågan!

Jag har turen (lyxen) att få ha ett eget hobbyrum.
Det är så himla härligt ( och skönt) att bara kunna låta grejorna ligga kvar innan man har blivit färdig med d man håller på med. För jag har en hemsk ovana att alltid komma på något helt annat att göra (som vid tillfället verkar mycket viktigare) varenda gång jag håller på med något projekt.
Sen när man vill fortsätta med sitt lilla projekt så ligger grejorna kvar precis som när man gick därifrån.
Och det är ingen som behöver störas av det. D e liksom bara att stänga dörren så e det borta.
Här har vi en före-bild och en efter-bild.

Var sitter ni när ni pysslar och har er?

<3



1 kommentar:

  1. super lyx att ha ett extra rum ,jag som älskar att pyssla hemma :) Och hoppas på att få inspration att sy snart när jag ska bli farmor ;9 oj så gammat jag känne mig ;)))

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två. <3